E-mail: Пароль:
E-mail или пароль указан неправильно
Форма Регистрации
E-mail:
Этот e-mail адрес уже занят
Пароль:
Укажите пароль
Логин:
Укажите Имя пользователя
капча
Код:
Неверно указан код
Ты можешь загрузить свою аватарку самостоятельно, либо мы можем взять её с твоей страници в одной из социальных сетей:
Аватарка Facebook:»
Аватарку получить не удалось
VKontakte:»
Аватарку получить не удалось
Twitter:»
Аватарку получить не удалось
Дополнительно
На ваш e-mail было отправлено письмо.
08.07.2013

Олександр Вілкул: Фестиваль «The Best City.UA» - складова культурного бренду та іміджу України

1ком

Міжнародний фестиваль Бест Сіті - місто рок-н-ролу з чотирма концертними майданчиками, спортивними турнірами та арт-розвагами - відкриється 12 липня у парку відпочинку «Новоселиця» під Дніпропетровськом. Напередодні старту музичного фестивалю «The Best City.UA» його ініціатор і голова організаційного комітету, віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул розповів  Укрінформу про ставлення до національної культури, як Україні доводиться боротися за своє ім'я у світі та які наші шанси наблизитися до репутації провідних європейських країн.


- Олександре Юрійовичу, чому Ви взялися за роковый фестиваль?


- Це не просто рок-фестиваль. Це український міжнародний музичний фестиваль. Я особисто дуже люблю якісну музику, ціную її зміст, вплив на слухача. В юності здував пил із платівок легендарних Beatles, Pink Floyd, Scorpions. Останні, до речі, закриватимуть програму останнього дня фестивалю. І ми хочемо, аби до нас на «The Best City.UA», як і на знаменитий «Сигет» в Угорщині, приїжджали групи зі світовими іменами, які знають справжню цінність музики і виконують її «наживо».

 

Ті 72 години музичного нон-стопу, які нам вдалося організувати, здивували як українців, так і наших гостей. Ми отримали позитивні відгуки, тому продовжувати розпочате і хочеться, і приємно.

 

Це, до речі, не перший наш досвід організації музичних фестивалів: у Криворізькому регіоні 10 років поспіль ми проводимо «Турбоfly». Ми раді відкривати нові імена, оскільки віримо: зовсім скоро хедлайнерами найкращих міжнародних майданчиків стануть музиканти, які грали на молодіжній сцені у «Новоселиці».

 

- Чого чекати від «The Best City.UA» цього року?


- Ми поставили високу планку - торік на фестивалі побувало понад 50 тисяч глядачів. І цього року, впевнений, піднімемо її ще вище. Чекаємо на більшу кількість гостей - іноземних туристів і прихильників живої музики. Відкрити Україну світу по-новому, справити гарне враження на гостей та сформувати нову позитивну репутацію нашої країни - це глобальне завдання, яке ми хотіли б вирішити. Тому що культурні заходи міжнародного масштабу, за моїм глибоким переконанням, це один із найефективніших способів донести інформацію про українські традиції та досягнення.

- Частенько українські культурні ініціативи досить далекі від вимог та інтересів сучасного світу. Ви знаєте якісь методи привернути до України увагу іноземних гостей?


- Ми уважно проаналізували роботу найбільших міжнародних фестивалів і розпочали роботу над проектом національного масштабу - «Фестивальна Україна». Буде створено інтернет-портал, за допомогою якого користувачі з усього світу зможуть дізнатися про всі культурні події у нашій країні та взяти в них участь. Адже українцям насправді є що показати і чим пишатися.

 

Наприклад, Петриківський орнаментальний розпис. Про нього знають в усьому світі. Це не просто вид мистецтва - впродовж багатьох століть він зберігає у собі козацькі традиції нашого народу. Це частина нашого національного колориту, як писанка або яворівське різьблення по дереву. У Петриківці на Дніпропетровщині живуть унікальні художники, і їхня багата історія творчості вже вийшла далеко за межі України. Вона гідна статусу всесвітньої нематеріальної спадщини ЮНЕСКО. І я сподіваюся, що таке визнання прийде.

 

- Але одного статусу мало, аби зберегти самобутній народний промисел.


- Згоден. Потрібно закласти міцну основу для його розвитку. Саме тому два роки тому я, як губернатор Дніпропетровської області, підтримав проект навчання орнаментальному розпису в школах, залучивши до чудової майстерності тисячі юних українців. А цього літа Петриківку побачив весь світ у Парижі в офісі ЮНЕСКО, у десятках країн пройшли виставки. У всіх, хто їх відвідував - захоплені відгуки.

 

Петриківку буде представлено і на міжнародному музичному фестивалі «The Best City.UA». У «Новоселиці» проходитимуть майстер-класи, де гості зможуть повчитися у наших майстрів орнаментального розпису.

 

- А чим ще Україна може сьогодні зацікавити іноземців?


- Я вірю, що лише стовідсотковим українським проектом. Тому над організацією фестивалю працює команда професіоналів у сферах шоу-бізнесу, менеджменту, логістики, здатних зробити український і, водночас, по-справжньому європейський фестиваль: від музичної програми до інфраструктури. Хлопці працюють самовіддано, люблять свою справу, і у них виходить приносити задоволення глядачам. Звичайно ж, нам було б важко домогтися такого результату без сотень волонтерів. Цього року ми створили молодіжну громадську організацію «Будуємо нову країну». За сприяння ініціативної молоді, яка хоче розвиватися, брати участь у різних соціальних та громадських проектах, наш фестиваль, впевнений, ще більше підвищить престиж регіону та країни на європейському рівні. Нам важливо представляти Дніпропетровщину як регіон талановитих людей, українських традицій і сучасного мистецтва. І я пишаюся тим, що область розробила комплексну стратегію розвитку, яка зміцнює репутацію нашої країни як надійного і перспективного партнера.

 

Адже те, якою представляється країна, річ вимірна. За результатами дослідження фахівців американського Інституту репутації, Канада, Швеція і Швейцарія очолюють рейтинг країн з високою репутацією. Україна, на жаль, поки знаходиться на 54-му місці. І справа не тільки в економіці. Це відбувається ще і тому, що у світі досі не так вже добре знають - що таке Україна, хто такі українці, що складає українську ідентичність. Ми продовжуватимемо реалізовувати проекти, і Україна підніметься у рейтингу.

 

- Розкажіть детальніше, що для цього робиться?

 

- Ми активно працюємо над розвитком національного туристичного потенціалу країни. Останніми роками покращала транспортна інфраструктура, створено якісно нові можливості індустрії туризму, яка повинна стати однією із стратегічних точок зростання економіки країни.

 

У містах з'явилися хороші готелі. Вже сьогодні є можливість приїхати і прилетіти до Києва, Дніпропетровська, Львова, Харкова, Одеси, Криму з СНД і далекого зарубіжжя. А щоб бажання побувати у наших містах дійсно було у потенційних гостей з-за кордону, ми повинні працювати над створенням комфортного середовища. Адже це не тільки просто гарна природа і смачна кухня, але і доброзичливі люди, чисті доглянуті міста і села, якісний сервіс. Як, наприклад, у Словенії, що викликає у більшості своїх гостей справжній захват.

 

Сприятливий клімат для ділових операцій, прогресивна соціальна політика, високий рівень безпеки, розвинена індустрія туризму і відпочинку - ось наша мета. Аби не лише у наших людей, але і у іноземців з'явилося бажання жити, вчитися, працювати і витрачати гроші саме в Україні. На мій погляд, саме таким показником можна виміряти ефективність роботи уряду.

 

- Тобто, від репутації України залежатиме і її економічний стан?


- Це безпосередньо пов'язано. Емоції, які викликає згадка тієї або іншої країни, можуть мати прямий вплив навіть на котирування акцій на міжнародних біржах. «Країна має у своєму розпорядженні всесвітньо відомі бренди, що виробляють високотехнологічну продукцію лише еталонної якості, і навіть рядовий робітник у ній добре освічений» - всякий сьогодні скаже це про Німеччину або Південну Корею. А Toyota, Ikea або Apple невіддільні від іміджу Японії, Швеції та США. Країни з хорошою репутацією і високим рівнем внутрішньої культури залучають більше інвестицій і туристів, які поширюють позитивні відгуки у себе на батьківщині. І я переконаний: нам необхідно використовувати у просуванні української продукції нашу багату культуру. Капіталізуючи її надбання, ми підвищимо оцінку нашої країни і в очах іноземців, і у своїх власних.

 

- На Ваш погляд, фестиваль у «Новоселиці» вже став частиною бренду «Україна»?

 

- Ми на початку шляху. Вже багато хто говорить, що фестиваль «The Best City.UA» - складова культурного бренду та іміджу України. Він здатний продемонструвати сучасний культурний рівень країни і заразом довести, що культурна подія може бути важливою частиною у структурі державних доходів. Як і Чемпіонат Європи з баскетболу у 2015 році та проект «Олімпійська надія-2022», які забезпечать успіх країни у різних сферах її розвитку. Адже бажання гостей відвідати нашу країну, приїхати сюди знову, їхні позитивні враження з часом конвертуються у конкретний прибуток і сприяють економічному зростанню. І тоді ще більше українців зможуть сказати, що пишаються своїм громадянством, країною і співвітчизниками.

 


Материалы по теме:
Музыкальный фестиваль The Best City.UA представил фильм на большом экране
Дату проведения фестиваля The Best City.ua-2014 определят зрители, - Вилкул
Вилкул: Фестиваль «The Best City.UA» номинирован на премию European Festival Awards
Фестиваль The Best City.UA не переедет в Киев
Scorpions восхищены энергичностью зрителей феста The Best City.UA (ФОТО)
Оставить комментарий (1):
Аватарка
mig31
За что арестовали Анисимова? http://www.youtube.com/watch?v=u4WYQBoI_hI
СБУ оприлюднила записи переговорів помічників нардепів із російськими кураторами СБУ оприлюднила записи переговорів помічників нардепів із російськими кураторами
СБУ оприлюднила записи переговорів помічників нардепів із російськими кураторами
Видео выступления Президента Украины на саммите YES в Киеве
Заявление Яценюка об отставке (ВИДЕО)